آ
-
آرمانشهر شهدا
تجلی مختصات حکومت حقمدار در آرمانشهر شهدا [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 5-44]
-
آسیبشناسی اجرا
موانع اجرای سیاستهای فرهنگی کشور طی برنامههای اول تا چهارم توسعه: بررسی تجربیات مدیران فرهنگی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 33-77]
-
آمیخته بازاریابی خدمات
الگوی بهینه سبد سرمایهگذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکتهای بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 75-97]
ا
-
ابزارهای مالی اسلامی (صکوک)
شناخت و رتبهبندی ریسکهای ابزارهای مالی اسلامی (صکوک) [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 187-212]
-
اجرا
موانع اجرای سیاستهای فرهنگی کشور طی برنامههای اول تا چهارم توسعه: بررسی تجربیات مدیران فرهنگی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 33-77]
-
اسراف
طراحی مدل تحلیل رفتار مصرفکننده بر اساس آموزههای اسلام [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 123-156]
-
اسلام
امکانسنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 123-156]
-
اعتماد
الگوی بهینه سبد سرمایهگذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکتهای بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 75-97]
-
اعضای هیئت علمی
شناخت محتوای قرارداد روانشناختی در اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 99-122]
ب
-
بازده انباشته
آزمون فراواکنشی و راهبرد سرمایهگذاری معکوس با استفاده از بازده دوره نگهداری [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 229-245]
-
بازده دوره نگهداری
آزمون فراواکنشی و راهبرد سرمایهگذاری معکوس با استفاده از بازده دوره نگهداری [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 229-245]
-
بخل
طراحی مدل تحلیل رفتار مصرفکننده بر اساس آموزههای اسلام [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 123-156]
-
بورس اوراق بهادار تهران
تحلیل مقایسهای عوامل مؤثر در قیمتگذاری زیر ارزش ذاتی در عرضه عمومی اولیه سهام شرکتهای دولتی و غیردولتی؛ مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران در سالهای 1380 تا 1388 [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 157-185]
-
بیمه متعارف
مقایسه کارایی بیمه اسلامی (تکافل) و بیمه متعارف، با فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 213-228]
ت
-
تأمین مالی
شناخت و رتبهبندی ریسکهای ابزارهای مالی اسلامی (صکوک) [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 187-212]
-
تبلیغات تجاری
امکانسنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 123-156]
-
تحلیل مضمون
شناخت محتوای قرارداد روانشناختی در اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 99-122]
-
تحلیل مضمونی
طراحی مدل مفهومی مدیریت عملکرد سازمانی برای سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 79-122]
-
تعالی سازمانی
ارزیابی و مقایسه روشهای عارضهیابی سازمان با رویکرد AHP فازی [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 189-213]
-
تعامل انسان و سازمان
شناخت محتوای قرارداد روانشناختی در اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 99-122]
-
تکافل
مقایسه کارایی بیمه اسلامی (تکافل) و بیمه متعارف، با فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 213-228]
ج
-
جهیزیه سیاسی
به سوی فهم نظریه جهیزیه سیاسی در مدیریت بخش دولتی: شالودههای نظری، روایت مفهومی و پیامدهای سازمانی و ملی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 5-31]
ح
-
حضرت موسی (ع)
تبیین الگوی رهبری قوم بنیاسرائیل به دست حضرت موسی (ع)؛ پژوهشی قرآنی [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 157-188]
-
حکومت حقمدار
تجلی مختصات حکومت حقمدار در آرمانشهر شهدا [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 5-44]
خ
-
خصوصیسازی
تحلیل مقایسهای عوامل مؤثر در قیمتگذاری زیر ارزش ذاتی در عرضه عمومی اولیه سهام شرکتهای دولتی و غیردولتی؛ مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران در سالهای 1380 تا 1388 [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 157-185]
-
خطمشی عمومی
موانع اجرای سیاستهای فرهنگی کشور طی برنامههای اول تا چهارم توسعه: بررسی تجربیات مدیران فرهنگی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 33-77]
ر
-
راهبرد سرمایهگذاری معکوس
آزمون فراواکنشی و راهبرد سرمایهگذاری معکوس با استفاده از بازده دوره نگهداری [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 229-245]
-
راهبرد محصول
رابطه مدل کسبوکار و راهبرد محصول در کسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ایران [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 45-73]
-
راهبرد مصرف
طراحی مدل تحلیل رفتار مصرفکننده بر اساس آموزههای اسلام [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 123-156]
-
رفتار مصرفکننده
طراحی مدل تحلیل رفتار مصرفکننده بر اساس آموزههای اسلام [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 123-156]
-
رهبری
تبیین الگوی رهبری قوم بنیاسرائیل به دست حضرت موسی (ع)؛ پژوهشی قرآنی [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 157-188]
-
روش AHP
شناخت و رتبهبندی ریسکهای ابزارهای مالی اسلامی (صکوک) [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 187-212]
-
روش دلفی
شناخت و رتبهبندی ریسکهای ابزارهای مالی اسلامی (صکوک) [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 187-212]
-
رویکرد سیاسی
به سوی فهم نظریه جهیزیه سیاسی در مدیریت بخش دولتی: شالودههای نظری، روایت مفهومی و پیامدهای سازمانی و ملی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 5-31]
-
ریسک ابزارهای مالی اسلامی
شناخت و رتبهبندی ریسکهای ابزارهای مالی اسلامی (صکوک) [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 187-212]
س
-
سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی
طراحی مدل مفهومی مدیریت عملکرد سازمانی برای سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 79-122]
-
سبد سرمایهگذاری
الگوی بهینه سبد سرمایهگذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکتهای بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 75-97]
-
سیاست فرهنگی
موانع اجرای سیاستهای فرهنگی کشور طی برنامههای اول تا چهارم توسعه: بررسی تجربیات مدیران فرهنگی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 33-77]
ص
-
صغار
امکانسنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 123-156]
ع
-
عارضهیابی
ارزیابی و مقایسه روشهای عارضهیابی سازمان با رویکرد AHP فازی [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 189-213]
-
عرضه عمومی اولیه
تحلیل مقایسهای عوامل مؤثر در قیمتگذاری زیر ارزش ذاتی در عرضه عمومی اولیه سهام شرکتهای دولتی و غیردولتی؛ مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران در سالهای 1380 تا 1388 [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 157-185]
-
عملکرد سازمانی
طراحی مدل مفهومی مدیریت عملکرد سازمانی برای سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 79-122]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
مقایسه کارایی بیمه اسلامی (تکافل) و بیمه متعارف، با فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 213-228]
-
فرآیند تحلیل سلسلهمراتبی فازی
ارزیابی و مقایسه روشهای عارضهیابی سازمان با رویکرد AHP فازی [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 189-213]
-
فراواکنشی
آزمون فراواکنشی و راهبرد سرمایهگذاری معکوس با استفاده از بازده دوره نگهداری [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 229-245]
ق
-
قرآن کریم
تبیین الگوی رهبری قوم بنیاسرائیل به دست حضرت موسی (ع)؛ پژوهشی قرآنی [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 157-188]
-
قرارداد روانشناختی
شناخت محتوای قرارداد روانشناختی در اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 99-122]
-
قوم بنیاسرائیل
تبیین الگوی رهبری قوم بنیاسرائیل به دست حضرت موسی (ع)؛ پژوهشی قرآنی [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 157-188]
-
قیمتگذاری زیر ارزش ذاتی
تحلیل مقایسهای عوامل مؤثر در قیمتگذاری زیر ارزش ذاتی در عرضه عمومی اولیه سهام شرکتهای دولتی و غیردولتی؛ مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران در سالهای 1380 تا 1388 [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 157-185]
ک
-
کارایی
مقایسه کارایی بیمه اسلامی (تکافل) و بیمه متعارف، با فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 213-228]
-
کارگزاران شهید
تجلی مختصات حکومت حقمدار در آرمانشهر شهدا [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 5-44]
-
کسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط (E-SMEs)
رابطه مدل کسبوکار و راهبرد محصول در کسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ایران [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 45-73]
گ
-
گونهشناسی
طراحی مدل مفهومی مدیریت عملکرد سازمانی برای سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 79-122]
م
-
محتوای قرارداد روانشناختی
شناخت محتوای قرارداد روانشناختی در اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 99-122]
-
مخاطب تبلیغات
امکانسنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 123-156]
-
مدل ارتباطات جمعی ABX
الگوی بهینه سبد سرمایهگذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکتهای بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 75-97]
-
مدل کسبوکار
رابطه مدل کسبوکار و راهبرد محصول در کسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ایران [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 45-73]
-
مدل مفهومی
طراحی مدل مفهومی مدیریت عملکرد سازمانی برای سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 79-122]
-
مدیران سیاسی
به سوی فهم نظریه جهیزیه سیاسی در مدیریت بخش دولتی: شالودههای نظری، روایت مفهومی و پیامدهای سازمانی و ملی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 5-31]
-
مدیریت
تبیین الگوی رهبری قوم بنیاسرائیل به دست حضرت موسی (ع)؛ پژوهشی قرآنی [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 157-188]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
الگوی بهینه سبد سرمایهگذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکتهای بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 75-97]
-
مدیریت دولتی
به سوی فهم نظریه جهیزیه سیاسی در مدیریت بخش دولتی: شالودههای نظری، روایت مفهومی و پیامدهای سازمانی و ملی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 5-31]
-
مدیریت عملکرد
طراحی مدل مفهومی مدیریت عملکرد سازمانی برای سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 79-122]
-
موانع اجرا
موانع اجرای سیاستهای فرهنگی کشور طی برنامههای اول تا چهارم توسعه: بررسی تجربیات مدیران فرهنگی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 33-77]
-
میانهروی
طراحی مدل تحلیل رفتار مصرفکننده بر اساس آموزههای اسلام [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 123-156]
ن
-
نظام اداری
به سوی فهم نظریه جهیزیه سیاسی در مدیریت بخش دولتی: شالودههای نظری، روایت مفهومی و پیامدهای سازمانی و ملی [دوره 7، شماره 1، 1392، صفحه 5-31]
-
نقاط مرجع راهبردی
رابطه مدل کسبوکار و راهبرد محصول در کسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ایران [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 45-73]
-
نهجالبلاغه
تجلی مختصات حکومت حقمدار در آرمانشهر شهدا [دوره 7، شماره 2، 1392، صفحه 5-44]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد